Leopoldo Abadía participa a la 5ª edició de l'IL3Meeting

24.02.2010

El dissabte 13 de març l'IL3-UB posa a l'abast de la seva Comunitat un espai d'aprenentatge, debat, intercanvi i creixement personal i professional

Leopoldo Abadía participa a la 5ª edició de l'IL3Meeting

El proper dissabte 13 de març, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) convida als membres de la seva Comunitat educativa (alumnes, AnticsIL3, antics alumnes, docents i empreses) a l’IL3Meeting, la trobada anual que enguany celebra la 5ª edició.

Al voltant de la temàtica “Les claus de l’èxit en temps de crisi”, Leopoldo Abadía impartirà una conferència - col·loqui a partir de les 11:00h.

Leopoldo Abadía és l’autor de “La crisis ninja”, la millor explicació en castellà sobre la primera gran crisi econòmica del segle XXI, i de “La hora de los sensatos”, on ens presenta la seva recepta per sortir de la crisi.

El Dr. Joan Carles Suari, Catedràtic d’Escola Universitària de la Universitat de Barcelona i professor de l’IL3-UB, acompanyarà al Sr. Abadía a la seva ponència.

A partir de les 13:00h, i durant l’aperitiu final, es lliuraran els premis del II Concurs de Fotografia de l’IL3-UB. Les fotografies finalistes estaran exposades durant tot el matí a la zona central de la seu de l’Institut, situada al c/ Ciutat de Granada 131, districte 22@.

La jornada és gratuïta pels membres de la Comunitat IL3-UB, però les places són limitades i és imprescindible confirmar assistència abans del 10 de març

Per a més informació es pot contactar amb el Departament de Serveis a la Comunitat.

Enllaços relacionats: