L'e-learning, una oportunitat per a millorar nous serveis educatius

24.03.2009

Agustí Ten, director de Relacions Institucionals de l'IL3-UB, va impartir la conferència "Formació contínua i e-learning"

Durant els dies 4 a 6 de març, la Universitat Autònoma de Santo Domingo (UASD), va acollir la IV edició de la Trobada Virtual Educa Carib 2009. El Fòrum Iberoamericà sobre Noves Tecnologies Virtual Educa, adscrit al Sistema de Cimeres Iberoamericanes, es va centrar en els temes de capacitació, innovació, responsabilitat social corporativa i el desenvolupament sostenible.

El director de Relacions Institucionals de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), Dr. Agustí Ten, va viatjar a Santo Domingo (República Dominicana) per a impartir la conferència “Formació contínua i e-learning”.

El Fòrum Iberoamericà sobre Noves Tecnologies Virtual Educa té com propòsit el desenvolupament de relacions entre els diferents factors claus, indispensables per al desenvolupament de negocis i la competitivitat.

Enllaços relacionats:
Virtual Educa Carib 2009.