L'IL3-UB imparteix el seminari "Autolideratge"

24.04.2008

La jornada es troba emmarcada en el programa de seminaris de formació en competències directives

Quan es parla d’autolideratge, es fa referència a la capacitat de lideratge d’un mateix, sent fonamental la visió que pren el líder basada en els principis i valors personals, a vegades profunds, a vegades, inconscients. Partint d’aquesta base, es pot saber què es necessita per arribar a ser el que un desitja assolir com a persona. Per arribar-hi, és necessària la transformació permanent d’un mateix i també canviar d’hàbits. El líder es fa, es construeix a sí mateix d’una forma autèntica, espontània i natural.

Traslladat al món empresarial, el que realment importa és el fet d’haver orientat correctament els esforços. L’autorealització depèn en gran mesura de la dinàmica de la gestió congruent entre el saber, el sentir i el saber fer.

Amb l’objectiu d’apropar els assistents que la visió del món que es percep ha estat construïda i, conseqüentment, modificada, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) ha organitzat el seminari “Autolideratge”, que s’impartirà els propers 29 i 30 d’abril. La jornada, que serà impartida per Anna Rubí, psicòloga i consultora formadora en el desenvolupament de les persones, tractarà sobre la necessitat de fomentar el lideratge per tal que les organitzacions i les persones adquireixin avantatges competitius, així com identificar quins són els principals obstacles que impedeixen obtenir els resultats desitjats.

El seminari “Autolideratge” es troba emmarcat en el programa de Competències Directives de l’IL3-UB, en els quals s’aplica una metodologia dinàmica i participativa, fomentant l’intercanvi d’experiències entre els participants i obrint noves possibilitats que cada professional podrà posar en pràctica en la seva responsabilitat laboral.

Enllaços relacionats:
Competències directives