L'IL3 Meeting arranca amb el I Concurs de Fotografia de la Comunitat IL3-UB

24.04.2009

El 16 de maig es donaran a conèixer les fotografies guanyadores

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) celebra la IV edició de l’IL3 Meeting 2009, trobada anual de la Comunitat IL3-UB, que tindrà lloc de l’11 al 16 de maig, amb un nou format de Setmana Intercultural.

La jornada, coorganitzada amb Bancaixa i amb la col·laboració d’AnticsIL3, combina durant tota la setmana visites, tallers i activitats en les que els membres de la Comunitat IL3-UB podran compartir coneixements i experiències, conèixer a altres participants dels màsters i postgraus de l’IL3-UB i retrobar-se amb antics companys i docents del seu programa. Es tracta d’un espai d’aprenentatge, debat, intercanvi i creixement personal i professional.

El dissabte 16 de maig, la Setmana Intercultural de la Comunitat IL3-UB culmina amb una jornada on AnticsIL3 celebra la seva Assemblea anual, s’hi fan tallers simultanis, àpats conjunts on fomentar la xarxa de contactes, sorteig de regals, concursos, etc. Tot un dia ple de formació, networking, coneixement i diversió.

També es donaran a conèixer les fotografies guanyadores del I Concurs de Fotografia de la Comunitat IL3-UB, que ofereix diversos regals. Les bases del concurs poden ser consultades aquí.

Les activitats de l’IL3 Meeting, d’accés lliure pels membres de la Comunitat IL3-UB i de places limitades, requereix prèvia inscripció a il3activitats@il3.ub.edu.

Enllaços relacionats:
IL3 Meeting