Representants de la China Association for Internacional Exchange of Personnel visiten l'IL3-UB

24.12.2008

L'associació ha establert estretes relacions i cooperació amb organitzacions socials, instituts d'investigació, universitats i empreses en més de cinquanta nacions i regions

El passat 4 de desembre, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) va acollir la visita dels representants de la China Association for International Exchange of Personnel (CAIEP), els senyors Xiong Zhixue i el Sr. Cai Rui, acompanyats del Sr. An Tong i la Sra. Xindong Zhang, director general i subdirectora respectivament de Tianhe Chi-Spa Tours.

La sessió va incloure una breu presentació de la Universitat de Barcelona, l'exposició de l'experiència de la UB en la formació d'estudiants estrangers i les oportunitats per a la cooperació en formació de funcionaris xinesos a l'estranger, així com d'altres oportunitats a fi d'establir nous canals de cooperació entre els dos països.

La CAIEP és una associació que participa en l'intercanvi internacional de tècnics especialitzats i de gestió de personal. L'objectiu de l'associació és promoure l'intercanvi i la cooperació entre la Xina i altres nacions en el sector de la indústria, l'agricultura, les finances, la ciència i la tecnologia, l'educació, la medicina i la cultura, a través de l'intercanvi internacional de personal.

Enllaços relacionats:
CAIEP