"No treballis sense xarxa, aprofita el Networking!", propera activitat de l'IL3Aula+

25.05.2009

Una oportunitat per compartir bones pràctiques amb experts en les xarxes de contactes

Comptar amb una bona xarxa de contactes i saber aprofitar-la és un aspecte fonamental per al nostre desenvolupament personal i professional. En els darrers temps, l’IL3-UB ha posat a l’abast de la seva Comunitat diversos recursos per fomentar el networking: la Comunitat Virtual, activitats diverses, AnticsIL3 amb els seus grups a les xarxes socials Facebook i Linkedin, etc.

La propera activitat del programa IL3Aula+ vol aprofundir en aquest aspecte amb una taula rodona que porta com a títol “No treballis sense xarxa, aprofita el Networking!”. La conferència finalitzarà amb un aperitiu dinamitzat per les pròpies ponents.

Organitzat pel departament de Serveis a la Comunitat i amb una periodicitat mensual, el programa IL3Aula+ ofereix als membres de la Comunitat IL3-UB conferències, visites a empreses, tallers i sortides més lúdiques sobre temàtiques específiques que complementen els programes formatius de l’IL3-UB. Totes aquestes activitats conformen espais on el networking entre els membres de la Comunitat IL3-UB és potenciat.

Amb més de 650 assistents a les tres edicions anteriors, el programa IL3Aula+ s’ha consolidat com un dels principals serveis a l’abast dels membres de la Comunitat IL3-UB.

El programa IL3Aula+ es completa, entre d’altres, amb activitats relacionades amb les habilitats directives, el networking i les energies renovables.

L’accés a les activitats IL3Aula+ és lliure i gratuït. Les places són limitades, per la qual cosa es prega prèvia confirmació d’assistència a Patrícia Giménez.

Enllaços relacionats:
Invitació IL3Aula+ 28/5/09