Ja es troba obert el període de matriculació

25.09.2007

El procés de matriculació és diferent en funció del curs escollit

Ja es troba obert el període de matriculació del Màster en Museografia Interactiva i Entorns de Participació, Màster en Gestió i Tècniques Superiors d'Empresa - Executive MBA, Màster en Gestió empresarial per a la indústria farmacèutica i afins, Màster en Intervenció Ambiental: Persona, Societat i Gestió, Màster en Tècniques de Gestió de Recursos Humans i Relacions Laborals, i el Màster en Dret Penal i Ciències Penals (Full Time), tots ells impartits per l’IL3-Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

L'IL3-UB organitza cursos conjuntament amb diferents Universitats, Centres de Formació, Institucions i Empreses tant nacionals com internacionals. En funció del marc de col·laboració subscrit amb els socis i col·laboradors, el procés de matriculació és un dels elements que resulta sensiblement diferent en funció del curs escollit. Tant pel Màster en Gestió i Tècniques Superiors d’Empresa - Executive MBA com pel Màster en Tècniques de Gestió de Recursos Humans i Relacions Laborals, el procés de matriculació es gestiona directament des de l’IL3 Business Programs.

Enllaços relacionats:
Màster en Museografia Interactiva i Entorns de Participació
Màster en Gestió i Tècniques Superiors d’Empresa – Executive MBA
(IL3 Business Programs)
Màster en Gestió Empresarial per a la indústria farmacèutica i afins
Màster en Intervenció Ambiental: Persona, Societat i Gestió
Màster en Tècniques de Gestió de Recursos Humans i Relacions Laborals
(IL3 Business Programs)
Màster en Dret Penal i Ciències Penals (Full Time)