La Fundació Bosch i Gimpera organitza la segona jornada CREA!EMPRESA

25.11.2008

La jornada pretén incentivar a la comunitat universitària la creació d'empreses de base tecnològica

El Parc Científic acull el proper dimecres 26 de novembre, a les 12 hores, la segona edició “Crea! Empresa”, amb l’objectiu de compartir les experiències dels emprenedors per tal que aquest intercanvi sigui font de motivació per a noves iniciatives dins de la Universitat de Barcelona.

La jornada vol promoure l’esperit emprenedor a la comunitat universitària així com donar a conèixer noves sortides professionals a la investigació. Crea! Empresa, adreçada a professors, doctorands i alumnes de darrer curs o recent llicenciats amb idees innovadores de caràcter científico-tecnològiques, comptarà amb la participació d’emprenedors que han creat la seva empresa amb l’assessorament de l’FBG.

L’esdeveniment és organitzat per la Fundació Bosch i Gimpera (FBG), entitat que gestiona la transferència de coneixement, tecnologia i innovació de la Universitat de Barcelona.

Enllaços relacionats:

Crea! Empresa