El Programa de Creixement Mundial a l'IL3-UB

26.02.2009

El taller serà conduït per Kenneth P. Morse, director del Centre d'Emprenedoria del Massachusets Institute of Technology

Els propers dies 2 i 3 de marc, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) acull el “Global Growth Program for Entrepreneurs” (GGP’09), un taller on els assistents aprendran tècniques per a desenvolupar un pla que produeixi un ingrés exponencial i un creixement del benefici d’empresa.

El taller està dissenyat per a ensenyar, a empresaris, presidents i als seus equips directius, com ser més eficaços en la creació d’una empresa externa orientada, que es fixi en l’enteniment i en les necessitats dels seus clients.

22@ Barcelona i Barcelona Activa condueixen aquest nou programa, amb la col·laboració del Massachussets Institute of Technology, de Boston (MIT), dirigit per Kenneth P. Morse, director gerent de les iniciatives emprenedores d'aquest centre acadèmic i tecnològic reconegut arreu. Morse, compta amb la participació de William K. Aulet i Michael Grandineffi, així com Joeseph B. Lassiter, de la Harvard Business School.

El seminari es troba emmarcat en el programa “Barcelona Acceleració per al Creixement Empresarial” (BACE) de Barcelona Activa, on es persegueix que hi hagi més empreses locals fortes però amb una posició cada cop més global. El seminari GGP’09 és la primera de les iniciatives que es posa en marxa.

Enllaços relacionats:
22@Barcelona