L'IL3Aula+ visita la Barcelona més flamenca i reflexiona sobre l'eficiència energètica

26.03.2010

Una visita al matí i una conferència a la tarda van omplir la 3a jornada IL3Aula+ del present curs acadèmic

El passat 25 de març l’IL3-UB va organitzar la tercera activitat del programa IL3Aula+ del curs 2009-2010.

Al matí es va fer una visita per la Barcelona més flamenca. Un recorregut pels punts de referència que la ciutat ha tingut amb aquest tipus de música i ball en els darrers 2 segles.

A la tarda, a partir de les 19h, es va dur a terme la conferència “Eficiència Energètica: Economia, Cultura i Energia”, a càrrec de Roger Marcos, cap d’Àrea d’Estalvi i Eficiència Energètica de l’ICAEN i director del Postgrau en Gestió de l’Eficiència Energètica de l’IL3-UB.

Organitzat pel departament de Serveis a la Comunitat i amb una periodicitat mensual, el programa IL3Aula+ ofereix als membres de la Comunitat IL3-UB conferències, visites a empreses, tallers i sortides més lúdiques sobre temàtiques específiques que complementen els programes formatius de l’IL3-UB. Totes aquestes activitats conformen espais on el networking entre els membres de la Comunitat IL3-UB és potenciat.

Amb una valoració de 8,6 sobre 10 de mitja a les edicions anteriors, el programa IL3Aula+ s’ha consolidat com un dels principals serveis a l’abast dels membres de la Comunitat IL3-UB.

El programa IL3Aula+ es completa, entre d’altres, amb activitats relacionades amb com sobreviure a l’estrès quotidià, farmacologia i dietètica esportiva i diverses visites.

Les places són limitades, pel que és imprescindible confirmar assistència prèviament.

Enllaços relacionats: