La Universitat de Barcelona publica la primera edició de la revista "La Universitat" en llengua anglesa

26.05.2008

La revista recull dos dels programes impartits per l'IL3-UB, International Economic Law and Policy i el Transplant Procurement Management

Amb la finalitat de promoure la difusió internacional, i tenint presència en format digital, la Universitat de Barcelona (UB) va llançar a finals del mes de març l’edició de la seva revista institucional “La Universitat”, en llengua anglesa. Amb aquesta primera edició, es pretén que la publicació de “La Universitat” en llengua anglesa tingui una periodicitat anual, i es distribuirà entre les personalitats procedents de diversos països que visitin la UB, així com entre els mateixos membres de la Universitat que hagin de viatjar a l’estranger.

Entre els continguts de la revista, es recullen dues titulacions de postgrau amb vocació internacional impartits per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB). D’una banda, hi ha l'International Economic Law and Policy, i d’altra banda hi ha el Transplant Procurement Management. El primer d’ells, fa referència a un nou projecte que s’iniciarà el proper curs acadèmic 2008/09, mentre que el segon ja porta setze anys que s’està impartint a l’IL3-UB. Ambdós programes contribueixen a convertir Barcelona en un centre d’ensenyança universitària.

L’IL3-UB ofereix una gran varietat de cursos en diferents àmbits de coneixement. Els cursos s’ofereixen en modalitat presencial, semipresencial o online, i són de diferent durada (des de màsters i cursos de postgrau, fins a cursos d’especialització i seminaris). A més a més, l’IL3-UB ofereix cursos a mida per a les empreses.

Enllaços relacionats:
La Universitat