25 TV entrevista a Josep Tous

26.05.2009

Director de ieConsumo, observatori de Consum, respondrà a les preguntes entorn al màster Europeu en Consum: Mercat, Negoci, Llei i Polítiques

Demà, dimecres 26 de maig, el programa de “Las tardes de Pedro Riba” emès per 25 TV, productora de Vocento, entrevistarà al Sr. Josep Tous, director d’ieConsumo, entorn al màster Europeu en Consum: Mercat, Negoci, Llei i Polítiques.

El nou màster en Consum, dirigit per Tous, és finançat i impulsat per la Unió Europea donant lloc a la creació d’una nova categoria professional, el Consumer Manager, que s’especialitzarà en gestionar eficaçment les relacions entre les empreses i els seus clients.

Així mateix, respon a les polítiques de la Comissió Europea dirigides a professionalitzar les relacions entre les empreses i els seus clients i garantir els mateixos drets del consumidor a tot Europa. Impartit per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), la creació d’aquest màster suposa un pas endavant per oferir a les empreses un nou professional format específicament en la gestió eficaç de les relacions amb els clients, alhora que es garanteixen els mateixos drets del consumidor a tota la Unió Europea. L’IL3-UB coordina el màster, juntament amb el recolzament, en qualitat de socis, de quatre universitats més: Universitat de Bolonya (Itàlia), Universitat de Montpellier (França), Universitat de Brunel (Regne Unit) i la Universitat de Timisoara Oest (Romania).

Enllaços relacionats:
Màster Europeu en Consum: Mercat, Negoci, Llei i Polítiques