L'IL3-UB impartirà el Master of Laws, International Economic Law and Policy el proper curs 2008/09

26.09.2007

El màster, sobre dret i relacions econòmiques internacionals, es troba al nivell de les millors titulacions mundials del sector

Avui dimecres 26 de setembre, a les 19h, tindrà lloc a l’Aula Magna de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona, la presentació del Master of Laws, International Economic Law and Policy, que impartirà l’IL3-Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) a partir d’octubre de 2008.

El màster, dirigit pel catedràtic de la UB, Ramon Torrent (director de la Càtedra Internacional OMC-Integració Regional), congrega a docents provinents determinades institucions com el Banc Mundial, L’Organització Mundial del Comerç, la Comissió Europea i el Banc Interamericà de Desenvolupament; també hi participaran docents procedents d’universitat tan prestigioses com Harvard, Columbia i Standford, entre d’altres, així com professorat de centres com el World Trade Institute, i el College of Law.

El Master of Laws, International Economic Law and Policy, que tindrà l’anglès com a llengua de docència i disposarà d’un sistema de beques propi, es caracteritza per tenir un component de pes de formació en economia i anàlisi regional. El curs rep el suport del Departament d'Economia i Finances de la Generalitat Catalunya; de la Secretaria d'Estat de Turisme i Comerç del govern espanyol; d'entitats privades, entre d'altres, el Banc Santander, i dels despatxos d'advocats Garrigues, Roca Junyent i Uría&Menéndez, a més de personalitats, com ara el director general de l'Organització Mundial del Comerç, Pascal Lamy.