L'IL3-UB participa en l'acollida del World Economic Forum al districte 22@

26.10.2007

Impulsada pel Cercle Tecnològic de Catalunya i l'associació 22@Network

En representació de l'IL3-UB va assistir-hi la directora de Recursos Humans.

El passat dimecres, 24 d’octubre, el Cercle Tecnològic de Catalunya (CTecno) va organitzar, amb la col•laboració del 22@ Network, una sessió d’acollida informal amb dos membres destacats del World Economic Forum (WEF): Grant Mckibbin (Head of Business Development) i Constantine Marakhov (Head of Business Development for Europe and Former Soviet Union).

L’acte, presidit per Paul Reverter, vicepresident del CTecno, va permetre intercanviar opinions, impressions i idees sobre el coneixement sobre les actuacions del WEF així com la realitat de les empreses catalanes i en concret aquelles que participen del projecte 22@. En la trobada van participar-hi prop de quaranta socis i membres del CTecno, així com organitzacions i entitats del districte 22@. En representació de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) hi va participar la directora de Recursos Humans, Rosa M. Núñez.

CTecno és una entitat destinada a la projecció, promoció i interrelació de les activitats econòmiques tecnològiques de Catalunya, i el seu encaix al món. En aquest aspecte promocional, realitza activitats de vinculació amb diferents entitats internacionals per tal d’explorar les possibilitats de futur que es poden anar generant en els diferents mercats.

Enllaços relacionats:

World Economic Forum