Èxit de convocatòria a la tercera trobada internacional de l'IL3 Business Meeting

27.05.2008

L'IL3 Business Meeting va girar al voltant de la temàtica "Reptes i oportunitats en un nou model de creixement"

El passat 24 de maig, va tenir lloc la tercera edició de l’IL3 Business Meeting, trobada internacional adreçat als membres de la xarxa empresa de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), formada per alumnes, ex-alumnes, docents i empreses, a passar un dia ple de propostes de creixement personal i professional.

Enguany, l’esdeveniment va girar al voltant de la temàtica “Reptes i oportunitats en un nou model de creixement”, on es van dur a terme conferències al matí i tallers simultanis a la tarda. Van participar-hi més d’un centenar d’assistents.

El director general de l’IL3-UB, Dr. Ramon Alemany, va inaugurar el III IL3 Business Meeting, on seguidament, va donar pas a la conferència “Modelo de lo imperfecto”, a càrrec de l’enginyer industrial Marcos Urarte, president de Pharos i professor de diverses Escoles de Negoci, qui va dissertar sobre com gestionar i liderar les incerteses, la diversitat com a font d’oportunitats, la gestió de la confiança com a valor estratègic i els sentiments de les organitzacions.

Posteriorment, varen tenir lloc dues activitats en paral·lel: per una banda, va tenir lloc el Claustre Docent de l’IL3 Business Programs, i per una altra banda, l’Assemblea AnticsIL3, on l’antic alumne de l’MBA Interuniversitari, Jaume Serrat, director i administrador únic d’IMS Ltd. va exposar als socis la seva trajectòria professional i la seva enriquidora experiència al mercat xinès.

Després d’una breu pausa, es van emprendre dues activitats també en paral·lel, la conferència “Reflexions sobre estratègia empresarial”, impartida per José Magalhaes, docent de l’Instituto Superior de Gestao de Lisboa, i el taller “Oratòria i docència”, a càrrec del professor Emili Zegri. El matí va finalitzar amb la conferència d’Stephan Koppelberg, “Potenciar el mercat únic”, en qualitat de director adjunt de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona.

Havent dinat, van tenir lloc les activitats que van ocupar la tarda del dissabte, on els assistents van participar a un dels tallers simultanis que estaven programats: El coaching a l’empresa (dirigit per la consultora i formadora Cris Bolívar), El lideratge com a factor estratègic (impartit per Joan Cornet, director del TIC Salut a Catalunya), i Risoteràpia (per Katy García, risoterapeuta, directora i fundadora de Risaluz; postgraduada en Formació en habilitats, investigació i intervenció, ha cursat els màsters en Anàlisi i conducció de grups, i Psicologia grupal).

L’IL3 Business Meeting va finalitzar amb uns sorteig d’obsequis per gentilesa dels patrocinadors.

Paral·lelament a l’acte, els assistents van gaudir de l’exposició “Un planeta per compartir. La petjada ecològica”, elaborada per l’Oficina de Seguretat, Salut i Medi Ambient (OSSMA) de la Universitat de Barcelona, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona. L’exposició romandrà oberta fins l’1 de juny a la seu de l’IL3-UB.

Actualment, l’IL3-UB i la Junta d’AnticsIL3 ja estan treballant en IV l’IL3 Business Meeting 2009, recollint les propostes del conjunt de la Comunitat IL3-UB.

Enllaços relacionats:
IL3 Business Meeting 2008
Un planeta per compartir. La petjada ecològica