Es lliuren els diplomes dels Màsters i Postgraus l'àrea d'Enginyeria

27.07.2010

Josep Miquel Piqué, conseller delegat de 22@Barcelona, destaca la transformació de Barcelona cap a ciutat del coneixement

Es lliuren els diplomes dels Màsters i Postgraus l'àrea d'Enginyeria

El dijous 15 de juliol a partir de les 18:30h, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) va celebrar l’acte de graduació dels Màsters i Postgraus de l’àrea d’Enginyeria a l’Aula Magna de l’edifici central de la Universitat de Barcelona.

Presidit per la Dra. M. Teresa Anguera, vicerectora de política docent i científica de la Universitat de Barcelona, l’acte va comptar amb la presència del Sr. Pedro Vázquez, director general de l’IL3-UB, i del Sr. Antoni Ma Grau, director general del Col•legi d’Enginyers Industrials de Catalunya (COEIC).

Per altra banda, el Sr. Josep Miquel Piqué, conseller delegat de 22@Barcelona, va impartir la conferència de clausura on, entre d’altres, va destacar la importància que té la nova orientació de Barcelona, d’una ciutat centrada en el turisme cap a un pol de concentració de coneixement.

A continuació, es van lliurar els diplomes als prop de 200 alumnes que enguany han finalitzat un màster o postgrau de l’àmbit d’Enginyeria a l’IL3-UB, un 20% d’ells provinents de diversos països de tot el món.

El Sr. Marc Vila, membre d’AnticsIL3 i antic alumne del màster en gestió integrada de projectes, va felicitar als nous titulats i els va animar a participar activament de l’Associació d’Antics Alumnes, per impulsar el networking i potenciar la carrera professional.

Finalment la Dra. Anguera va agraïr un cop més la confiança dipositada en la Universitat de Barcelona en l’aposta per la formació contínua que han realitzat els participants en els programes.

L’acte va acabar amb una copa de cava i un aperitiu al claustre de l’edifici històric després de que la vicerectora donés per clausurat el curs acadèmic.

Enllaços relacionats: