Inauguració del Curs Acadèmic 2007/2008 de l'IL3-UB

27.11.2007

El discurs inaugural anirà a càrrec de la directora de Recursos Humans de Caixa Catalunya

El proper divendres 30 de novembre, a les 19 h, tindrà lloc l’acte d’Inauguració del Curs Acadèmic 2007/2008 de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), en el Paranimf de la mateixa Universitat.

La celebració, oberta al conjunt de membres de la comunitat de l’IL3-UB estarà presidida pel rector, Dr. Màrius Rubiralta, acompanyat del Dr. Ramon Alemany, director general de l’IL3-UB, i inclourà un discurs inaugural a càrrec de la Sra. Elionora Solé, directora de Recursos Humans de Caixa Catalunya. En el transcurs de l’esdeveniment, actuarà el Cor de la UB, amb el repertori següent: Lord, for thy tender mercy's sake (Richard Farrant), Locus Iste (Anton Bruckner) i Gaudeamus Igitur (popular universitària).
Per a més informació, us podeu dirigir a la Secretaria de Direcció de l’IL3-UB (
sdireccio.il3@ub.edu).

L’acte acadèmic, que serà retransmès en directe per Internet, finalitzarà amb un aperitiu i una festa posterior a la sala Duvet de Barcelona.