VIII Encuentro de la Red Universitaria de Estudios de Postgrado y Educación Continua

28.05.2009

El paper de les universitat en l'impuls de la formació contínua

Els passats dies 21 i 22 de maig, la Fundació de la Universitat de La Rioja va acollir la VIII Trobada de la Red Universitaria de Estudios de Postgrado y Educación Continua (RUEPEC). L’esdeveniment pretén generar un espai de reflexió i debat on els participants tinguin l’oportunitat d’intercanviar experiències i estratègies d’actuació, afavorir l’aprenentatge col·laboratiu i establir criteris homogenis en l’àmbit de postgrau i la formació permanent.

Les jornades, van girar a l’entorn del paper de les universitats en l’impuls de la formació permanent, tot promovent el contacte entre les universitats espanyoles en el que fa referència a la formació de postgrau i a la formació contínua.

En aquesta VIII edició, varen participar prop d’un centenar de persones, procedents de 63 campus i institucions vinculades amb la formació contínua d’arreu d’Europa i Iberoamerica. L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) va ser representat pel director de Relacions Institucionals, Dr. Agustí Ten.

Enllaços relacionats: