Més de 60 participants al Summercamp Arts Therapies-Barcelona 2008, celebrat a l'IL3-UB

28.07.2008

La III Trobada d'Estudiants de Teràpies per les Arts s'ha dut a terme del 22 al 25 de juliol de 2008 a la seu de l'IL3-UB

La tercera Trobada d’Estudiants de Teràpies per les Arts, duta a terme els dies 22, 23, 24 i 25 de juliol a la seu de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), ha comptat amb més de 60 participants de diversos països europeus i llatinoamericans.

El Summercamp és una trobada internacional que neix a partir de la necessitat dels estudiants de diferents escoles, fonamentalment europees, per poder debatre i compartir temes d’interès comú. La primera trobada es va celebrar a Alemanya l’any 2006 i la segona edició, a Holanda l’any 2007.

Enguany, el primer dia es va fer un traspàs simbòlic de la “flama del Summercamp” des de la organització de la primera edició a la segona, i d’aquesta a la tercera, promoguda per iniciativa dels alumnes de la III edició del Màster en Teràpia a través del Moviment i la Dansa de l’IL3-UB, amb la col·laboració dels participants de les trobades anteriors, i gràcies al suport de l’IL3-UB.

En el decurs dels quatre dies, els participants han conviscut les 24 hores del dia tan a nivell personal com professional, han assistit a tallers dictats per estudiants i professors de diferents disciplines i han interactuat amb la ciutat de Barcelona, entre d’altres activitats.

El balanç ha estat extraordinàriament positiu, tant per la convivència amb els participants com pel nivell de les activitats que s’han realitzat.

Enllaços relacionats:
Summercamp’08