L'IL3-UB present a COPEGGC i EXPOGRAN

29.04.2008

Ambdós esdeveniments pretenen millorar la qualitat de vida de les persones grans

Els propers dies 7 i fins el 9 de maig de 2008, i coincidint amb la tercera edició de la Fira de productes i serveis per a professionals del sector de la Geriatria (EXPOGRAN), tindrà lloc al mateix recinte de la Farga de l'Hospitalet de Llobregat (Barcelona), el III Congrés de Professionals i Entitats de Gerontologia i Geriatria de Catalunya (COPEGGC).

El COPEGGC esdevé el punt de trobada dels professionals en la matèria, els quals se’ls ofereix una visió global, complerta i interdisciplinar dels temes que s’aborden en l’àmbit de la geriatria. Té per objectiu dinamitzar l’envelliment actiu i mostrar l’enorme participació i mobilitat de les persones grans, així com mostrar-se com un aparador de totes aquelles activitats que una persona gran pot desenvolupar en el seu entorn més proper. En el transcurs de les jornades que s’hi imparteixen, es busca com afrontar l’envelliment, com millorar els programes o inclús, com pal·liar les mancances existents avui dia.

Paral·lelament, té lloc la fira EXPOGRAN adreçada a professionals que treballen tant amb la gent gran activa com amb la que té algun tipus de dependència. L’esdeveniment, que se celebra amb una periodicitat bianual, té per objectiu presentar els productes, serveis i tecnologies que les empreses posen a l’abast dels professionals per a millorar la seva activitat professional.

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) es trobarà present en ambdós congressos, presentant part de la seva oferta formativa emmarcada en l’àmbit de la salut, que començaran a impartir-se a partir del proper mes d’octubre de 2008.

Enllaços relacionats:
COPEGGC
EXPO-GRAN
Postgrau en Actualització d’Abordatges Psicoterapèutics del Trastorn Mental Greu: De la Integració de Models a la Combinació de psicoteràpia i psicofàrmacs
Postgrau en Detecció i Intervenció en Violència Familiar. Un enfoc interdisciplinari
Postgrau en Lideratge de les Organitzacions de Salut
Postgrau en Tutela per a persones adultes
Màster en clínica psicoanalítica amb nens i adolescents
Màster en Drogodependències (online)
Màster en Drogodependències (presencial)
Màster en gestió de centres i serveis de salut
Màster en gestió d’equips i serveis sanitaris en l’atenció primària. GESSAP