El Ministre d'Educació Pública de Costa Rica, Leonardo Garnier, visita l'IL3-UB

29.04.2009

El Ministre també va visitar el govern de la Generalitat de Catalunya

Els passats dies 22 a 24 d’abril, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) va rebre la visita del Ministre d’Educació de Costa Rica, Dr. Leonardo Garnier Rímolo.

El Ministre va ser rebut pel director general de l’IL3-UB, Dr. Ramon Alemany, i pel director acadèmic, Sr. Gregorio Casamayor. Seguidament, va visitar les instal·lacions de l’Institut, acompanyat del Dr. Agustí ten, director de Relacions Institucionals, on se li va explicar qui és, què fa i quin objectiu persegueix l’IL3-UB.

El dijous 23 d’abril, se’l va acompanyar al Campus Mundet de la Universitat de Barcelona, on es va entrevistar amb el director general de l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE), Antoni Sans, i posteriorment va mantenir una reunió amb el FODIP (Formació Docent i Innovació Pedagògica). El divendres, va ser rebut pel Sr. Francesc Colomé, Secretari de Polítiques Educatives de la Generalitat de Catalunya, i pel mateix Dr. Joaquim Prats, president del Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu de la Generalitat. Posteriorment, es va entrevistar amb la Sra. Eulàlia Taché, subdirectora general d’Ensenyaments Artístics i Especialitzats. El Sr. Garnier va finalitzar la jornada visitant l’Agencia per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya).

El Ministre, Sr. Leonardo Garnier, va crear l’Institut de Desenvolupament del Professorat (IDP), motiu pel qual la visita a l’IL3-UB li ha servit per conèixer models de referència per aquest institut.