L'IL3-UB organitza la IV edició de l'IL3 Meeting, la Setmana Intercultural de la Comunitat IL3-UB

29.04.2009

Tota una setmana plena de networking, formació, coneixement i diversió

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) convida a tots els membres de la seva comunitat a participar en la nova edició de l’IL3 Meeting, la trobada anual de l’IL3-UB.

Enguany se celebra la IV edició amb un nou format de Setmana Intercultural, coorganitzada conjuntament amb Bancaja i amb la col·laboració d’AnticsIL3.

De l’11 al 16 de maig, la seu de l’IL3-UB acollirà exposicions simultànies, tallers i debats, on els membres de la Comunitat IL3-UB podran compartir coneixements i experiències amb líders de l’àmbit econòmic, polític i cultural, conèixer a altres participants dels màsters i postgraus de l’IL3-UB i retrobar-se amb antics companys i docents del seu programa.

En commemoració de l’Any Internacional de l’Astronomia es realitzaran tres visites, i la riquesa cultural de Barcelona podrà ser explorada amb dues rutes per la ciutat: una gastronòmica i una altra per la Barcelona més flamenca.

L’acte d’inauguració, previst pel dilluns 11 de maig, a les 18h, comptarà, a més dels representants de l’IL3-UB i de Bancaja, amb la presència de Miquel Valls, president de la Cambra de Comerç de Barcelona. A continuació, una taula rodona d’experts en comunicació debatran sobre “Publicitat i Cultura”.

El dissabte 16 de maig, la Setmana culmina amb una jornada plena d’activitats que comença amb una taula rodona en què es debatrà sobre la interculturalitat en l’àmbit europeu, rendint així homenatge al dia d’Europa, 9 de maig, i en la qual participaran Maria Badia, eurodiputada i membre permanent de la comissió de Cultura i Educació del Parlament Europeu, Norbert Bilbeny, catedràtic d’Ètica de la Universitat de Barcelona i director del Màster en Immigració i Educació Intercultural de l’IL3-UB, Manel Camós, director de Representació de la Comissió Europea a Barcelona, Manuel Manonelles, director de la Fundació Cultura de Pau i Josep A. Plana Castellví, comissionat per a Fundacions i TIC de la Universitat de Barcelona.

AnticsIL3 hi té reservat un espai protagonista celebrant la seva Assemblea anual, i els agents docents debatran sobre el reconeixement de competències i els crèdits ECTS.

La jornada es completa amb tallers simultanis, àpats conjunts on fomentar la xarxa de contactes, sorteig de regals, el lliurament dels premis a les fotografies guanyadores del I Concurs de Fotografia de la Comunitat IL3-UB, i posarà el punt final amb un gran concert a partir de les 21h al Parc del Clot, molt proper a la seu central de l’IL3-UB.

Les activitats de l’IL3 Meeting, de places limitades i d’accés lliure pels membres de la Comunitat IL3-UB, requereix prèvia inscripció a: il3activitats@il3.ub.edu.

Enllaços relacionats:
Programa d’activitats