Sessió informativa del Màster europeu en consum: mercat, negoci, llei i polítiques

29.05.2009

El màster és impartit per l'IL3-UB a partir del proper mes d'octubre de 2009

El proper dimecres, 3 de juny, a les 19 hores, es dur a terme la sessió informativa del Màster europeu en consum: mercat, negoci, llei i polítiques, a la Facultat d’Economia i Empresa (Av. Diagonal 696, 1ª planta, despatx 119).

El màster europeu en consum, impartit per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), respon a les polítiques de la Comissió Europea dirigides a professionalitzar les relacions entre les empreses i els seus clients i garantir els mateixos drets del consumidor a tot Europa. Amb aquest Màster es crea un nou professional, el “Consumer Manager” que s’especialitzarà en gestionar eficaçment les relacions entre les empreses i els seus clients.

El curs, de modalitat presencial, té una durada de 2.250 hores i es començarà a impartir a l’octubre de 2009. L’IL3-UB coordina el màster, juntament amb el recolzament, en qualitat de socis, de quatre universitats més: Universitat de Bolonya (Itàlia), Universitat de Montpellier (França), Universitat de Brunel (Regne Unit) i la Universitat de Timisoara Oest (Romania).

La jornada s’adreça a aquelles persones interessades en conèixer les noves propostes de l’IL3-UB, amb la finalitat d’obtenir obtenir informació més detallada sobre els cursos que s’ofereixen. Tots aquells que estigueu interessats en assistir a la sessió informativa, es prega confirmació d’assistència.

Enllaços relacionats:
Màster europeu en consum: mercat, negoci, llei i polítiques