L'IL3-UB presenta els nous programes de seminaris especialitzats per al 2009

29.12.2008

Els programes aborden tant temes generals com específics permetent un aprofitament i posada en pràctica dels coneixements adquirits

Dins la seva àmplia oferta de màsters, postgraus i cursos d’especialització adreçats a les organitzacions i als seus professionals, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) presenta la seva nova oferta de seminaris especialitzats en Competències directives, Indústria farmacèutica i Innovació industrial i tecnològica per als mesos de febrer a novembre de 2009.

Es tracta d’un conjunt de seminaris agrupats en les diferents àrees de coneixement, segons pertoqui, amb una durada d’entre 10 i 15 hores, concentrats d’una a dues jornades consecutives per a facilitar la compaginació amb les responsabilitats professionals. Els programes estan dissenyats per aportar formació específica en temàtiques concretes als diferents professionals de les organitzacions.

Conduits per un ponent de reconegut prestigi en cada matèria, la metodologia aplicada és dinàmica i participativa, fomentant l’intercanvi d’experiències entre els participants i obrint noves possibilitats que cada professional podrà posar en pràctica en la seva responsabilitat laboral.

Per a facilitar la inscripció de diferents professionals d’una mateixa organització, el programa ha previst diferents modalitats d’inscripció per bons, on les empreses tenen la possibilitat de beneficiant-se de millors condicions.

Enllaços relacionats:
Àrea de Competències Directives