La Universitat de Lieja s'interessa per la configuració jurídica de la Fundació IL3-UB

30.01.2009

El passat dimarts 13 de gener el vicerector de la Universitat de Lieja (Bèlgica), Albert Corhay, va visitar l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) per a conèixer de primera mà el model organitzatiu de la formació contínua de la Universitat de Barcelona i, en concret, la configuració jurídica de l'IL3-UB com a Fundació. En la reunió de treball amb el director de Relacions Institucions i Internacionals de l’IL3-UB, Dr. Agustí Ten, va considerar l'IL3-UB un model a tenir en compte de cara a estructurar jurídicament el seu grup universitari.

La Universitat de Lieja manté relacions d’intercanvi i col·laboracions acadèmiques amb diverses entitats d’arreu del món. Tenint per objectiu formar, buscar i innovar, presenta una pedagogia activa alhora que es troba implicada en programes internacionals de recerca.

Enllaços relacionats:
Universitat de Lieja