L'IL3-UB i l'Agencia Catalana del Consum presenten la I edició del Màster Europeu en Consum

30.04.2009

En l'acte de presentació intervindran el Dr. Ramon Alemany, director general de l'IL3-UB; Jordi Anguera, director general de l'ACC; i Josep Tous, director del Màster.

El proper dimecres, 6 de maig, a les 10 hores, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) acull l’acte de presentació de la I edició del màster Europeu en Consum: Mercat, Negoci, Llei i Polítiques, finançat per la Comissió Europea. En l’acte, presidit pel director general de l’IL3-UB, Dr. Ramon Alemany, intervindran el Sr. Jordi Anguera, director general de l’Agencia Catalana del Consum (ACC) i el Sr. Josep Tous, director del màster.

El Màster Europeu de Consum respon a les polítiques de la Comissió Europea dirigides a professionalitzar les relacions entre les empreses i els seus clients i garantir els mateixos drets del consumidor a tot Europa. Amb aquest Màster es crea un nou professional, el “Consumer Manager” que s’especialitzarà en gestionar eficaçment les relacions entre les empreses i els seus clients.

El març de 2007, la Unió Europea va publicar una convocatòria per subvencionar la realització de màsters europeus en temes de consum. L’IL3-UB coordina aquest màster que és un dels tres que van ser seleccionats. Dins de la filosofia de l’IL3-UB d’avançar-se a les necessitats del mercat laboral, la creació d’aquest màster suposa un pas endavant per oferir a les empreses un nou professional format específicament en la gestió eficaç de les relacions amb els clients, alhora que es garanteixen els mateixos drets del consumidor a tota la Unió Europea.

El curs, de modalitat presencial, té una durada de 2.250 hores i es començarà a impartir a l’octubre de 2009. L’IL3-UB coordina el màster, juntament amb el recolzament, en qualitat de socis, de quatre universitats més: Universitat de Bolonya (Itàlia), Universitat de Montpellier (França), Universitat de Brunel (Regne Unit) i la Universitat de Timisoara Oest (Romania).

Enllaços relacionats:
Màster Europeu en Consum: Mercat, Negoci, Llei i Polítiques