Sandro Rosell amb AnticsIL3

30.09.2009

El proper dijous 1 d’octubre, a les 17 hores, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) presenta l’Espai GESSAP d’Amics i Antics alumnes del Màster en Gestió d’Equips i Serveis Sanitaris en l’Atenció Primària.

El Dr. Josep Maria Grego, metge i director d’Atenció Primària de Mútua de Terrassa serà l’encarregat d’explicar les característiques i avantatges d’aquest col·lectiu d’antics alumnes de l’IL3-UB.

L’acte, que tindrà lloc a l’hotel AC Barcelona (Passeig Taulat 278, 08019 Barcelona) servirà com a cloenda de l’edició 2008-2009 del màster i serà el primer punt de trobada dels membres d’AnticsIL3 del nou curs 2009-2010.

El Sr. Sandro Rosell, ex-vicepresident esportiu del FC Barcelona, empresari i expert en màrqueting esportiu impartirà la conferència “Parlem de Màrqueting”.

L’accés és lliure i gratuït. Les places són limitades, pel que és imprescindible confirmar assistència a Jessica Delgado.

Enllaços relacionats:
Invitació a l’acte