L'IL3-UB obre el curs acadèmic 2008/09 amb un nou Campus Virtual: la Comunitat IL3-UB

31.10.2008

La Comunitat IL3-UB, una comunitat formativa dinàmica on l'usuari és el protagonista

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) ha donat un important impuls al seu model educatiu amb la migració del seu Campus Virtual de la plataforma WebCT a Moodle.

Moodle ofereix innovadores possibilitats, ja que es tracta d’una plataforma flexible que s’actualitza constantment i que permet una amplia gama de modalitats d’ensenyament. L’IL3-UB, amb la seva oferta formativa presencial, semipresencial i on-line, assoleix amb Moodle una eina immillorable per a totes les tipologies de formació.

La nova Comunitat IL3-UB es presenta com un espai dinàmic de trobada i referència, un espai per a la formació, la informació i l’intercanvi de tots els membres de la Comunitat IL3-UB: alumnes, ex-alumnes, AnticsIL3, agents docents, empreses i personal intern.

La Comunitat IL3-UB ofereix espais informatius amb continguts transversals comuns a tots els usuaris, espais específics per cada col·lectiu, com ara l’Espai AnticsIL3, eines de comunicació i interrelació, eines de transmissió de coneixement, eines organitzatives, i obre tot un ventall de possibilitats per continuar fent créixer entre tots la Comunitat IL3-UB i les seves utilitats.

Enllaços relacionats:
Moodle