L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) s'adhereix al comunicat de la Universitat de Barcelona.

02.10.2017

La Universitat de Barcelona se suma a l'aturada de país prevista per dimarts, 3 d'octubre.

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) s’adhereix al comunicat de la Universitat de Barcelona

La Universitat de Barcelona se suma a l’aturada de país prevista per dimarts, 3 d’octubre. Si vols veure la notícia fes clic aquí

Davant la situació excepcional creada, la Universitat de Barcelona dona suport a l’aturada de país prevista per demà, 3 d’octubre. En aquest sentit, s’ha decidit:

- Suspendre totes les activitats acadèmiques.

- Els treballadors de la Universitat de Barcelona poden decidir lliurement la seva assistència o no al lloc de treball. La UB adoptarà les mesures de flexibilitat necessàries perquè tots els treballadors puguin, d’acord amb la seva consciència, expressar la seva adhesió a les múltiples convocatòries.

Reiterem la crida al conjunt de forces polítiques a restablir el diàleg perdut i negociar un camí de sortida a l’actual situació.
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54