L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona-IL3 participa en la sisena edició del "Programa de Beques Santander-CRUE-CEPYME de Pràctiques en Empreses"

07.04.2017

El Programa de Beques Santander de pràctiques en Empreses té com a objectiu connectar els estudiants més ben preparats amb les petites i mitjanes empreses del nostre país, millorant la seva ocupabilitat així com la seva posterior inserció laboral.

Cada beca tindrà una aportació de 900 euros i ofereix als alumnes una excel·lent oportunitat per desenvolupar les seves competències professionals en l’entorn empresarial.

Empreses i estudiants poden inscriure-s’hi fins el proper 23 d’abril a:

Aquesta convocatòria prové de la col·laboració entre el Banco Santander, la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles (CRUE) i la Confederació Espanyola de Petita i Mitjana Empresa (CEPYME).
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54