Històric de notícies

14.07.2017
Més de 150 estudiants reben la titulació en els cursos de l'àmbit d'Economia i Empresa.

El passat dimarts 11 de juliol va tenir lloc, al Paranimf de la Universitat de Barcelona, l'acte de cloenda dels cursos d'àmbit d'Economia i Empresa organitzats per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) en l'edició 2016-2017.

28.02.2017
El Programa Laude conclou la seva XII edició i ja suma més de 1.000 professionals titulats de Banc Sabadell.

Més enllà d'assegurar la transferència de coneixements al lloc de treball, el programa d'itineraris per funció de la xarxa comercial de Banc Sabadell s'ha convertit en una eina clau per cohesionar la cultura corporativa de l'entitat.

01.02.2017
Aprenentatge emergent al servei de reptes socials reals.

Technovation Challenge és un programa global d'emprenedoria tecnològica femenina únic al món. Cada any convida a joves i dones a proposar, dissenyar i compartir solucions tecnològiques a problemes tan reals com la falta d'aigua a l'Àfrica, la participació ciutadana a Europa o l'escolarització a Sud-Amèrica, entre altres milers de desafiaments socials pendents de resposta.

16.09.2016
Innovar en talent per sobresortir en el negoci.

La School of Continuing Education - Universitat de Barcelona, us convida el proper 28 de setembre a la trobada "Knowledge Meeting, models estratègics de gestió del coneixement corporatiu", un espai per reflexionar sobre com les organitzacions poden respondre als seus reptes actuals i preparar-se pels futurs a través de la gestió innovadora del talent.

04.07.2016
IL3-UB reforça la seva àrea de tecnologia amb dos programes nous i la sèrie de trobades Tech Talks.

El coneixement tècnic sempre en clau de desenvolupament de negoci és la proposta que fa l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona des de la seva àrea de tecnologia.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54