Històric de notícies

08.06.2016
IL3-UB conversa amb directius líders en gestió del talent: Com ho estan fent els millors en rrhh?

Unilever, Sanofi, Vueling, Boehringer Ingelheim i Affinity Petcare són les cinc empreses que inauguren la sèrie d'entrevistes amb profunditat HR Insights.

02.06.2016
II Jornada eHealth i Innovació en Gestió de la Salut i Social.

Per segon any consecutiu, el Màster en Gestió Integral de Serveis en Atenció Primària, Socials i Hospitalaris (GESAPH) de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) reunirà a experts, institucions i empreses per debatre sobre les últimes propostes en el camp de la eHealth.

26.04.2016
La teràpia familiar breu per a nens i adolescents: l'èxit dels processos participatius.

Després de 10 anys de la primera edició del Màster en Prevenció i Tractament de la Violència Familiar de l'IL3-UB, alumnes i experts van analitzar l'evolució dels enfocaments metodològics de la teràpia dirigida a infància i adolescència i els beneficis que aporta la col·laboració entre els serveis socials i les famílies.

22.04.2016
Plans de mobilitat que donen suport al creixement del negoci.

El disseny de l'estratègia de mobilitat internacional corporativa per part de recursos humans ha de contemplar no només aspectes relatius a la gestió del procés en termes tècnics i econòmics, sinó també les vies per capitalitzar el valuós know how que els expatriats poden aportar a les organitzacions.

20.04.2016
Tech Talks: les eines clau per a la transformació digital corporativa.

L'IL3-UB inaugura el seu cicle de sessions Tech Talks, trobades liderades per experts del sector tecnològic que analitzaran les metodologies i solucions que permeten a les empreses innovar tant en els seus processos com en la seva oferta.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54