Històric de notícies

23.06.2016
La tecnologia com a facilitador d'un model d'atenció integral que apoderi l'usuari.

La II Jornada eHealth i Innovació en Gestió de la Salut i Social va aprofundir en com estructurar processos d'incorporació contínua de les noves tecnologies en les institucions sociosanitàries amb l'objectiu d'assegurar que el sistema està al dia de les últimes propostes que es fan al camp de les TIC.

08.06.2016
IL3-UB conversa amb directius líders en gestió del talent: Com ho estan fent els millors en rrhh?

Unilever, Sanofi, Vueling, Boehringer Ingelheim i Affinity Petcare són les cinc empreses que inauguren la sèrie d'entrevistes amb profunditat HR Insights.

02.06.2016
II Jornada eHealth i Innovació en Gestió de la Salut i Social.

Per segon any consecutiu, el Màster en Gestió Integral de Serveis en Atenció Primària, Socials i Hospitalaris (GESAPH) de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) reunirà a experts, institucions i empreses per debatre sobre les últimes propostes en el camp de la eHealth.

26.04.2016
La teràpia familiar breu per a nens i adolescents: l'èxit dels processos participatius.

Després de 10 anys de la primera edició del Màster en Prevenció i Tractament de la Violència Familiar de l'IL3-UB, alumnes i experts van analitzar l'evolució dels enfocaments metodològics de la teràpia dirigida a infància i adolescència i els beneficis que aporta la col·laboració entre els serveis socials i les famílies.

22.04.2016
Plans de mobilitat que donen suport al creixement del negoci.

El disseny de l'estratègia de mobilitat internacional corporativa per part de recursos humans ha de contemplar no només aspectes relatius a la gestió del procés en termes tècnics i econòmics, sinó també les vies per capitalitzar el valuós know how que els expatriats poden aportar a les organitzacions.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54