Històric de notícies

19.02.2016
Un nou líder per afrontar reptes de negoci dinàmics.

El paper del director de Recursos Humans es torna més estratègic que mai: un professional polivalent que porta de manera simultània la col·lectivitat i la individualitat, gestiona el talent amb creativitat i dirigeix els processos de gestió del canvi amb visió a llarg termini.

17.02.2016
Els alumnes de la 17a edició del Màster en Periodisme BCN_NY reben els seus diplomes.

El dilluns 15 de febrer els 23 membres de l'edició 2014-2015 del Màster en Periodisme BCN_NY de l'IL3-Universitat de Barcelona van rebre els títols de màster i els certificats d'Estudis Avançats en Periodisme de la Universitat de Columbia.

10.02.2016
Un total de 248 professionals de Banc Sabadell es titulen amb l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Des de 2009 l'entitat financera dóna suport al seu creixement estratègic a través d'un programa de desenvolupament de competències i coneixements comercials dissenyat juntament amb l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, l'IL3-UB.

09.02.2016
La Fundació Caixa d'Enginyers i l'IL3-UB clausuren la segona edició del Programa Superior d'Emprenedoria.

La iniciativa proposa un itinerari formatiu centrat a desenvolupar aquelles competències claus per assegurar la continuïtat i consolidació dels projectes emprenedors.

08.02.2016
Neix Talent Hub, un espai de talent en acció per al professional i l'empresa

L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, l'IL3-UB, Alumni UB i Human Age Institute de ManpowerGroup van presentar ahir a Barcelona Talent Hub, una iniciativa conjunta per a la innovació en gestió del capital humà.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54