Masterclass del magistrat Eloy Velasco (Audiència Nacional) sobre ciberriscos i responsabilitat penal de l'empresa.

14.06.2017

La sessió comptarà també amb una ponència d'Aleix Valls, CEO de la Mobile World Capital, sobre reptes i oportunitats de transformació digital.

El proper dimecres 14 de juny, tindrà lloc la Masterclass impartida pel magistrat Eloy Velasco (Magistrat de l’Audiència Nacional) titulada “Ciberriscos i Responsabilitat Penal de l’Empresa”. A més, la sessió comptarà amb la intervenció d’Aleix Valls, CEO de la Mobile World Capital, amb una ponència sobre “Reptes i Oportunitats de la Transformació Digital”. La Masterclass es realitzarà a la sala d’actes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) en el marc del Màster en Dret Digital i Societat de la Informació.

Inscripció a la sessió en
aquest enllaç (lliure accés, aforament limitat).

Eloy Velasco Nuñez, el qual ha dirigit el Jutjat Central d’Instrucció núm. 6 de l’Audiència Nacional els darrers anys, ha estat nomenat, recentment, com a magistrat de la Sala d’Apel·lació de l’Audiència Nacional (BOE de 24 de maig de 2017). En aquesta Masterclass, el magistrat revisarà les principals implicacions penals dels riscos en l’entorn digital. Arran de les darreres actualitzacions de l’ordenament jurídic penal, s’analitzarà la inclusió de nous tipus delictius vinculats a l’àmbit digital, així com la possible responsabilitat penal de les empreses i la rellevància dels plans de compliance.

Aleix Valls, CEO de la Mobile World Capital, aportarà a la sessió la seva experiència en la transformació digital, plantejant amb una visió pràctica els reptes i les oportunitats de desenvolupament professional davant d’una innovació tecnològica constant.

El Màster en Dret Digital i Societat de la Informació, impartit des del curs 2012-2013, és una aposta ferma per preparar professionals referents en els reptes jurídics nous i canviants de l’àmbit digital. El programa, dirigit per Rodolfo Tesone i codirigit per Jordi Ferrer, ha innovat en la formació en camps com la privacitat i la protecció de dades, el comerç electrònic, la seguretat o la gestió d’actius intangibles o el compliance, entre d’altres.

Per veure la noticia al web de la UB, fes clic aquí
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54