La Universitat de Barcelona a través del seu Institut de Formació Contínua IL3-UB col·laborarà en matèria formativa amb la FSS-CCOO.

07.11.2017

La signatura d'un conveni de col·laboració entre l'IL3-UB i la FSS-CCOO materialitza la iniciativa conjunta de promoure la formació contínua i el desenvolupament professional del personal de la Sanitat pública, concertada, privada, sectors sociosanitaris i de l'àmbit de la dependència.

La Universitat de Barcelona a través del seu Institut de Formació Contínua IL3-UB col·laborarà en matèria formativa amb la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO).
Segons l'acord signat pel secretari general de la FSS-CCOO, Antonio Cabrera, i el director general de l'IL3-UB Guillem Iñiguez, ambdues entitats estudiaran les millors vies de col·laboració per establir sinergies entre l'organització sindical més representativa del sector sanitari i soci sanitari, i majoritària en l'àmbit estatal, i una entitat que forma part del Grup Universitat de Barcelona, ​​que agrupa la formació de postgrau, continuada i complementària, en les modalitats presencial, semipresencial i no presencial.

En aquest sentit, i amb l'objectiu de satisfer les demandes i necessitats d'actualització de coneixements, procediments i actituds de professionals del sector s'ha elaborat de manera conjunta un marc de col·laboració que permetrà que les persones afiliades a la FSS-CCOO puguin beneficiar-se d'un pla d'avantatges i condicions especials en accedir a tota l'oferta formativa de l'IL3-UB; la més nombrosa en el camp universitari en modalitat online, de Màster, Postgraus i cursos d'especialització, dirigits a Infermeria, Medicina, Nutrició i Dietètica, Psicologia, Prevenció i Intervenció social i Gestió sanitària, contemplant a més altres sectors vinculats a l'àrea d'Economia i Empresa.

D'altra banda, la FSS-CCOO a més de participar en el programa Talent Hub per impulsar el talent i el creixement professional dels seus afiliats, com a soci estratègic de l'IL3-UB, participarà en la implementació de noves activitats formatives orientades a l'especialització dels professionals del sector.
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54