Curs d'Adaptació al Màster en Cures Infermeres a l'Atenció Primària (CADI)

Modalitat On-line

Tipologia:
Curs d'especialització
Crèdits:

Preu:
1.320 *
Idioma:
Català
Inici curs:
27 octubre 2016
Final curs:
13 octubre 2017
Horari:

On-line. Examen presencial la primera quinzena de juliol, amb possibilitat de recuperació en la segona quinzena de setembre

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Presentació

L'Atenció Primària és sens dubte l'escenari que més demanda té en sanitat entre la població. El personal d'infermeria atén cada dia a una infinitat de pacients, amb gran diversitat de patologies, afeccions o, fins i tot, dubtes sobre la seva salut. És per això que l'exercici de la infermeria requereix una constant actualització dels coneixements, que s'aconsegueix amb la formació continuada, per garantir una correcta atenció tècnica i assistencial al malalt.

És el mateix col·lectiu d'infermeria qui reclama una formació continuada basada en situacions reals i que, per tant, prioritzi els coneixements pràctics. D'aquesta manera, l'IL3-UB ofereix aquest Curs d’Adaptació al Màster en Cures Infermeres a l'Atenció Primària (CADI), per a tots aquells professionals de la infermeria que van realitzar el Postgrau a distància: Curs Autoformatiu per a Diplomats en Infermeria (CADI) de 20 crèdits o 200 hores, actualment anomenat Postgrau en Infermeria a l’Atenció Primària (CADI 1) de 30 crèdits ECTS, i que desitgin continuar abordant els diferents aspectes de salut i malaltia que afecten la persona, la família i la comunitat.

El programa compta amb el suport del Departament d’Infermeria de Salut Pública, Salut Mental i Maternoinfantil de l’Escola d’Infermeria de la Universitat de Barcelona i està orientat a oferir a l'infermer els recursos necessaris per a poder resoldre de manera efectiva els casos i situacions clíniques més rellevants que es presenten en el desenvolupament quotidià de la seva activitat en l'atenció primària (AP).

Amb un total de 5 mòduls teoricopràctics i un projecte final, els infermers/es poden actualitzar i millorar els seus coneixements, habilitats i actituds necessàries per atendre els individus durant tot el seu cicle vital, des de la infància fins al final de la seva vida, en l'àmbit de l'atenció primària, i obtenir aquest títol de màster.

NOTA: En cap cas s'adaptarà el programa a aquelles persones que:

- No hagin obtingut el títol de Postgrau en Infermeria en l'Atenció Primària (CADI 1) de 30 crèdits ECTS o l'antic títol de Postgrau a distància: Curs Autoformatiu per a Diplomats en Infermeria (CADI) de 20 crèdits o 200 hores.
- Hagin cursat mòduls individuals del primer postgrau.
- No hagin aprovat l'examen presencial del primer postgrau.

Acreditació acadèmica
Màster en Cures Infermeres a l'Atenció Primària (CADI) per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 65 crèdits ECTS.