Curs d'Adaptació al Màster en Intel·ligència Emocional i Coaching a l'Entorn Laboral (Itinerari Coaching)

Modalitat Presencial

Tipologia:
Curs d'especialització
Crèdits:

Preu:
3.935 *
Idioma:
Català i Castellà
Inici curs:
21 octubre 2016
Final curs:
30 setembre 2017
Horari:

Seminaris: divendres de 17:00h a 21:00h i dissabtes de 9:30h a 13:30h.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Presentació

Són molts els factors que afecten la dinàmica de les empreses: fluxos migratoris que comporten la incorporació de persones de diferents cultures i amb diferents maneres de treballar, crisis periòdiques i continuades, avenços tecnològics que condicionen i alteren les formes de comunicació i els models de negoci… Tot això fa necessària una revisió constant de les polítiques empresarials, i les relatives als recursos humans no se n’escapen. Per resistir aquest allau de canvis econòmics i socials, són vitals una gestió intel·ligent i una cooperació entre individus emocionalment intel·ligents, competents i capaços de ser proactius.

El curs de Coaching a l’Entorn Laboral transfereix els coneixements i experiències més oportuns per millorar les habilitats i competències dels individus d’una organització, assentant els principis i valors de cada àmbit organitzatiu per aconseguir resultats excel·lents. Estableix el focus de l’acció del Coaching en tres àrees principals: ajudar a l’organització a prendre consciència de si mateixa i de la seva realitat, ajudar als equips de treball a afrontar els problemes i assumir els reptes que poden sorgir fins arribar a l’excel·lència i ajudar als directius amb personal a càrrec a millorar la seva eficàcia com a professionals, a més de potenciar el seu rendiment a la feina a través de les competències personals.

A més, el curs ofereix un procés individualitzat de Coaching que pretén desenvolupar les competències emocionals bàsiques per exercir com a coach: consciència emocional, regulació emocional, autonomia emocional, competència social i habilitats de vida i benestar.

Si lideres un equip de persones, el curs de Coaching a l’Entorn Laboral et permetrà millorar les teves habilitats directives i emocionals a l’entorn laboral. Si ets un professional dels recursos humans i vols desenvolupar i aplicar nous models de lideratge de persones a través de la metodologia coach, aquest és el teu curs.

Acreditació acadèmica
Màster en Intel·ligència Emocional i Coaching a l'Entorn Laboral per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 65 crèdits ECTS.

Curs de Coaching a l'Entorn Laboral reconegut per l'AECOP (Asociación Española de Coaching Ejecutivo, Organizativo y Mentoring).