Curs d'Adaptació al Màster en Intel·ligència Emocional i Coaching a l'Entorn Laboral (Itinerari Intel·ligència Emocional)

Modalitat Presencial

Tipologia:
Màster
Crèdits:

Preu:
4.655 *
Idioma:
Català i Castellà
Inici curs:
21 octubre 2016
Final curs:
30 setembre 2017
Horari:

Divendres de 17.00h a 21.00h. Dissabtes de 9.30h a 13.30h.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Presentació

Orientació a l’assoliment, prevenció i gestió de conflictes, comunicació i escolta, empatia. Són aspectes vitals en la relació que un directiu ha de tenir amb els seus treballadors per aconseguir resultats positius a l’empresa. L’aplicació d’aquesta intel·ligència està directament relacionada amb el control de les emocions.

La gran majoria dels gerents i directius entenen la importància de la competència social; ser capaços de transmetre als seus treballadors una sensació de proximitat i de comprensió ha d’estar entre les competències gerencials més imprescindibles. Aquesta habilitat no només ha de ser pròpia dels directius, sinó de cada membre de l’empresa. Les organitzacions eficients estan formades per persones excel•lents, que a més de competències específiques pròpies de la seva especialitat, desenvolupen habilitats emocionals. Així doncs, és encara més important que els responsables de recursos humans tinguin aquestes habilitats i sàpiguen detectar-les tant en les persones de l’empresa com en els candidats a ser-ho.

El curs en Intel·ligència Emocional a les Organitzacions es proposa la formació dels professionals dels recursos humans i relacions laborals en la dimensió emocional. És un programa pioner en matèria d’intel·ligència emocional enfocada a l’organització. Amb un programa modular que combina classes teòriques amb un pràcticum i un projecte final d’estudis tutoritzat per professionals de reconeguda experiència, inclou un procés de coaching que facilitarà a l’alumne una atenció personalitzada al llarg del curs.

Si ets un professional de la gestió de recursos humans, les relacions laborals o la selecció de personal i creus que les competències emocionals són un aspecte important de les persones efectives, aquest és el teu curs. El curs en Intel·ligència Emocional a les Organitzacions et permetrà desenvolupar les teves habilitats en intel·ligència emocional i detectar les de les persones que conformen l’empresa.

Si creus que molts dels problemes de les organitzacions tenen un fons emocional, que les competències emocionals són un aspecte important de les persones efectives i que un bon ambient en el treball repercuteix en la productivitat, la fidelització del client, el treball en equip, la creativitat, etc. aquest és el teu curs.

Acreditació acadèmica
Màster en Intel·ligència Emocional i Coaching a l'Entorn Laboral per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 65 crèdits ECTS.