Curs d'Adaptació al Màster en Màrqueting Digital & Social Media (Itinerari Community Manager)

Modalitat On-line

Tipologia:
Màster
Crèdits:

Preu:
3.020 *
Idioma:
Inici curs:
03 novembre 2016
Final curs:
01 novembre 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Presentació

Una revolució radical s’està vivint en el dia a dia d’un professional del màrqueting i la comunicació. Les empreses s’estan adaptant de forma ràpida a noves eines en entorns digitals. Com a professional en aquest camp, has de preparar-te per integrar, dins el Pla de Màrqueting, les estratègies i les eines digitals per a la generació de tràfic, captació, fidelització i mesurament de resultats.

El Màster en Màrqueting Digital & Social Media de la Universitat de Barcelona, d’una banda t’aporta les habilitats i competències necessàries per crear campanyes on-line efectives, analitzar els resultats i prendre les decisions correctes, integrant-les al pla de màrqueting general de la marca o companyia. Per altra banda, t’ofereix les claus per entendre el canvi de paradigma comunicatiu i la formació necessària per dissenyar plans estratègics de social media.

D’aquesta manera, es configura com el més complet, actualitzat i pràctic en aquest camp, i va de la mà dels professionals que estan liderant la revolució digital en empreses de referència, per així treure el màxim rendiment de les oportunitats dels entorns digitals.

Acreditació acadèmica

Màster en Màrqueting Digital & Social Media per la Universitat de Barcelona.

Curs dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 65 crèdits ECTS.