AGILE Project Management with Scrum (LEGO® Serious Play® Method)

agile-cat

Modalitat Presencial

Tipologia:
Curs d'especialització
Crèdits:

Preu:
470 *
Inici curs:
20 maig 2016
Final curs:
21 maig 2016
Horari:

Divendres 20, de 16:00h a 21:00h i Dissabte 21, de 10:00h a 14:00h

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Programa que segueix un desenvolupament didàctic basat en PBL (Project Based Learning) en què preval l'aplicació dels coneixements adquirits en casos reals
  • El workshop està estructurat seguint les recomanacions de Lego Serious Play ® i amb una aplicabilitat contrastada en els camps de la creativitat i la innovació
  • Es contribueix no només a millorar l'adquisició de coneixements, sinó que es reforcen les competències professionals i les actituds personals potenciant el talent

Presentació

Avui dia, el consum de productes o serveis canvia constantment. Davant d'això, veiem com moltes empreses dissenyen i implementen productes i serveis que no compleixen amb les expectatives de les persones o comunitats.

Aplicar Agile Project Management i Scrum a projectes desenvolupats amb la metodologia Design Thinking & Service Design és la via natural de donar continuïtat al procés que s'inicia amb la idea i acaba amb el lliurament del producte/servei, assegurant resultats d'alt valor afegit i de qualitat en el mínim temps i al mínim cost posible.

La metodologia Lego Serious Play és una de les millors i més innovadores per a la facilitació de pensament, comunicació i resolució de problemes per millorar el rendiment d'empreses, equips i individus.

En el Curs d'Agile Project Management with Scrum (Lego Serious Play® Method) treballaràs amb un expert d'una reconeguda trajectòria com a Trainer & Facilitator en la metodologia LEGO SERIOUS PLAY.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Extensió Universitària per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 1 crèdit ECTS.