Avaluació del Risc de Violència: HCR-20 V3, SVR-20/RSVP, SARA i SAVRY

Final curs:
11 juny 2016
Horari:

De 9:00h a 18:30h (veure programa)

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Presentació

Aquesta proposta renovada, respecte a edicions anteriors, ofereix un entrenament intensiu en l'ús de tècniques de judici professional estructurat per a l'avaluació del risc de violència. Està dirigit a professionals que treballen en contextos penitenciaris, policials, psiquiàtric-assistencials, forenses i d'execució penal (adults i menors).

El programa inclou dues sessions comuns i quatre mòduls específics —cadascun dedicat a les principals guies de valoració del risc de violència: HCR-20 V3, SVR-20 i RSVP, SARA i SAVRY— amb un alt contingut pràctic i de desenvolupament profesional.

Es presentaran novetats, les noves adaptacions a l'espanyol de l'HCR-20 V3 i del RSVP, així com avenços en l'última dècada de les tècniques vàlides i fiables per a la presa de decisions professionals relacionades amb la gestió del risc de violència en poblacions específiques (malalts mentals, interns penitenciaris, agressors sexuals, maltractadors de parella i joves antisocials).

Acreditació acadèmica
Certificat d'assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.