Bases de Farmacoeconomia per a la Presa de Decisions Sanitàries

IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Presentació

L’avaluació econòmica és una activitat que està adquirint una gran importància en la presa de decisions sanitàries, i és imprescindible que els professionals dels sectors sanitari i farmacèutic estiguin familiaritzats amb aquest concepte.

Aquest curs tracta l’economia de la salut i l’avaluació econòmica, amb una orientació pràctica, per tal que els participants adquireixin les bases de farmacoeconomia per a la presa de decisions sanitàries.

La inscripció al curs inclou tota la documentació necessària per al seu seguiment i el dinar.