Bones Pràctiques de Fabricació de Cosmètica i la seva Aplicació en el Marc del nou RD de Cosmètics. Bones Pràctiques de Distribució de Productes Cosmètics

Modalitat Presencial

Tipologia:
Curs d'especialització
Preu:
500 *
Inici curs:
06 novembre 2014
Final curs:
06 novembre 2014
Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Presentació

Les bones pràctiques de fabricació cosmètica són obligatòries des de 2013, de manera que els tècnics de la indústria han de conèixer les seves principals línies d'actuació i aplicació.

Aquest curs té l'objectiu d'estudiar els darrers reglaments sobre bones pràctiques de fabricació i de distribució de cosmètics: Normes ISO 22716, draft de la FDA, amb especial èmfasi en temes de formació de personal, instal·lacions, declaració responsable. El curs tractarà el tema de certificació del compliment de les BPC per part de les autoritats sanitàries.

Descomptes per als membres de la SEQC, STANPA, AEFI i el COFB. Confirma l'import dels descomptes abans de fer la inscripció: cplana@ub.edu o per telèfon: (+34) 93 309 36 54.