Ciberintel·ligència, Resposta a Incidents i Anàlisi Forense

22 octubre 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Els cursos s'imparteixen en línia amb l'objectiu d'adaptar-se a la disponibilitat professional dels alumnes, la qual cosa permet flexibilitat i evita desplaçaments per a la formació.
  • El curs compta amb els millors experts en les seves respectives àrees per tal d'aportar tota la seva experiència als alumnes transmetent casos reals i problemes del dia a dia en els seus respectius llocs de treball.
  • A més dels vídeos i els fòrums, podràs accedir a altres materials complementaris i recursos externs d'ús professional amb els que podràs ampliar els coneixements per al dia a dia professional.
Presentació

Aquest curs forma part del Màster en Tècniques de Seguretat Informàtica. Ciberseguretat.

Cada dia que passa els ciutadans disposem de noves tecnologies en forma de dispositius que estan presents en les nostres vides, tant dins de l'empresa com per a ús personal, per això, la ciberintel·ligència ha d'anar unida més que mai a la ciberseguretat. Antigament, només fent servir una tecnologia adequada les organitzacions ja estaven mitjanament protegides. En canvi, a dia d'avui tot avança a un ritme molt ràpid i hi ha multitud d'amenaces (phishing, spear phishing, malware, cybersquatting, etc.).

Els alumnes del curs obtindran els coneixements necessaris per a:

• Davant d'un escenari plantejat relacionat amb un incident, descriure els passos detallats a dur a terme per respondre-hi
  • Davant d'un escenari plantejat amb imatges de disc dur, realitzar una anàlisi forense amb el seu corresponent informe
  • Conèixer la resposta a nivell de ciberintel·ligència davant un incident

Al llarg de tot el curs, els docents aportaran informació complementària, així com diversos suports bibliogràfics perquè els alumnes puguin ampliar coneixements, sempre a l'avantguarda de les últimes tendències del sector i amb materials actualitzats i escrits exclusivament per al curs.

Acreditació acadèmica

Curs Superior Universitari per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 6 crèdits ECTS.