Comunicació i Gestió d'Equips Aplicada a la Millora de Resultats

Vídeo de presentació
Dra. Meritxell Obiols

Dra. Meritxell Obiols,
Directora de CoachingBCN, coach i formadora.

Veure el vídeo

Tipologia:
Curs d'especialització
Crèdits:

Preu:
570 *
Idioma:
Inici curs:
16 novembre 2016
Final curs:
07 desembre 2016
Horari:

Dilluns i dimecres de 18:30h a 21:30h.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Programa impartit per un equip de professionals amb una llarga experiència en coaching.
  • Formació basada en el treball d’habilitats personals.
  • Anàlisi de casos d’èxit, de bones i males pràctiques.
Presentació

A l’entorn econòmic que s’ha generat en els darrers anys, s’ha esdevingut que moltes empreses analitzin amb més deteniment el rendiment dels seus professionals.

En aquest sentit, gestionar equips de treball productius, que mantinguin una bona relació tant amb clients com amb proveïdors, alhora que estan alineats amb l’estratègia de l’organització i compromesos amb la qualitat del producte que treballen pot ser, sens dubte, un dels desafiaments més grans d’un líder. Un líder que, a més a més de tenir habilitats de lideratge, ha de tenir un gran domini de la comunicació a diferents nivells i saber identificar i gestionar els diferents perfils que conformen un equip de treball.

Al Curs de Comunicació i Gestió d’Equips Aplicada a la Millora de Resultats treballaràs amb un equip de professionals amb una llarga experiència en coaching que et proporcionaran les habilitats necessàries per fer front a aquests reptes.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Extensió Universitària per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 3 crèdits ECTS.