Design Thinking & Service Design (Lego Serious Play® Method)

Modalitat Presencial

Tipologia:
Curs d'especialització
Crèdits:

Preu:
470 *
Idioma:
Inici curs:
15 novembre 2016
Final curs:
24 novembre 2016
Horari:

Dimarts i dijous de 19:00h a 21:30h

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Programa que segueix un desenvolupament didàctic basat en PBL (Project Based Learning), en el qual predomina l’aplicació dels coneixements adquirits en casos reals.
  • El workshop està estructurat seguint l’estructura i recomanacions de Lego Serious Play ® i amb una aplicabilitat contrastada en els camps de la creativitat i la innovació.
  • Es contribueix no només a millorar l’adquisició de coneixements, sinó que a més es reforcen les competències professionals i les actituds personals potenciant el talent.
Presentació

Avui dia, el consum de productes o serveis canvia constantment. Davant d’això, veiem com moltes empreses dissenyen ofertes que no compleixen amb les expectatives de les persones o comunitats.

A través de Design Thinking i Service Design serem capaços d’explorar, observar i entendre el consumidor de forma holística, empatitzant amb les necessitats dels clientes per així donar el que realment necessiten.

La metodologia Lego Serious Play es una de les millors i més innovadores per a la facilitació de pensament, comunicació i resolució de problemes per millorar el rendiment d’empreses, equips i individus.

En el Curs de Design Thinking & Service Design (Lego Serious Play® Method) treballaràs amb un expert d’una reconeguda trajectòria com a Trainer & Facilitator en la metodologia LEGO SERIOUS PLAY.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Extensió Universitària per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 1 crèdit ECTS.