Employer Branding i Adquisició del Talent

12 juny 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Aprenentatge col·laboratiu i basat en l’experiència a través de la resolució de casos reals.
  • Videoconferències i best practices amb professionals d’alt valor amb els quals podràs compartir experiències.
  • Tindràs accés sense cost a un workshop presencial amb professionals clau en employer branding.
Presentació

En un context de mercat en el qual la tecnologia permet reaccionar davant la competència d’una manera immediata, el valor diferencial i factor clau d’èxit se centra cada vegada més en les persones i el seu talent. L’adquisició del millor talent es converteix en un dels reptes estratègics principals en els quals les organitzacions i els seus departaments de recursos humans estan focalitzant els seus recursos.

El Programa en Employer Branding i Adquisició de Talent et prepara per posicionar la teva organització al mercat laboral, a través del disseny d’estratègies d’employer branding i la realització d’una bona proposta de valor per captar i fidelitzar talent de manera coherent amb la cultura i valors de l’empresa, alhora que es potencia l’empleat com a vertader ambaixador de marca.

Descobriràs les oportunitats que les noves tecnologies i la digitalització ofereixen a les organitzacions per construir marca personal, professional i de talent, i posicionar-se al mercat de treball, i coneixeràs les conseqüències que pot portar per a l’organització si no es tenen en compte.

Acreditació acadèmica

Curs Superior Universitari per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 9 crèdits ECTS.