Expert en Disseny d'Experiències d'Aprenentatge Emergent

15 febrer 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Un quadre docent de prestigi que et permetrà conèixer de manera pràctica les darreres tendències en formació, adoptant el paper adequat en cada moment, estimulant la creativitat i innovació del propi alumne.
  • La formació es completa amb webinars o masterclass dirigides pels líders de cadascuna de les temàtiques desenvolupades.
  • Posaràs en pràctica metodologies i habilitats com design thinking o gamificació.
Presentació

En un entorn cada cop més àgil, canviant i flexible, calen noves eines per a una formació més eficaç, adaptada a les necessitats presents i futures. Tant en centres formatius (escoles, universitats i altres) com en la formació en empreses, tens el repte d’optimitzar l’aprenentatge per tal que tingui un impacte real.

L’Expert en Disseny d’Experiències d’Aprenentatge Emergent de la Universitat de Barcelona respon a aquest desafiament, per tal que siguis un professional capdavanter. T’aporta eines pràctiques, dinàmiques i d’impacte per a una formació més eficient. Aprofundiràs en tendències emergents, tractant noves formes d’aprenentatge i de lideratge en la formació (amb tècniques com l’acompanyament, coaching, i aprenentatge en xarxa i col·laboratiu).

Gràcies al plantejament pràctic del curs, adquiriràs eines i tècniques que aplicaràs al teu entorn real. D’aquesta manera, faràs una immersió en el design thinking, orientant aquesta tècnica d’innovació al disseny de projectes i experiències d’aprenentatge. Així mateix, aprendràs tècniques de gamificació aplicada a la formació. Per potenciar aquest aprenentatge pràctic i aplicat, comptaràs amb webinars i masterclass d’experts referents en aquests àmbits, que compartiran amb tu la seva experiència.

Acreditació acadèmica

Expert en Disseny d'Experiències d'Aprenentatge Emergent per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 15 crèdits ECTS.