Expert en Ensenyament de l'Espanyol a Nens i Adolescents

31 març 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Únic curs d’expert específic en ensenyament d’espanyol per a nens i adolescents.
  • T’acompanyaran experts de reconegut prestigi, amb el suport de la Universitat pionera i referent en formació en ELE.
  • Sabràs respondre als reptes específics de l’ensenyament d’ELE a aquestes edats.
Presentació

A causa del potencial de l’espanyol com a llengua de comunicació internacional, cada cop més centres ofereixin l’ensenyament d’aquesta llengua per a nens i adolescents. Aquesta demanda es desenvolupa tant a nivell espanyol (col·legis estrangers, col·legis de batxillerat internacional, centres d’ensenyament d’espanyol, associacions o centres vinculats a immigrants, etc.) com internacional.

El programa d’Expert en Ensenyament de l’Espanyol a Nens i Adolescents de la Universitat de Barcelona et prepara específicament per a la didàctica de l’espanyol per a aquestes edats, a partir de les seves necessitats específiques. Aprendràs a fer propostes didàctiques adequades per a aquestes edats i impartir la formació afavorint la motivació dels alumnes.

Es tracta de l’únic curs d’expert universitari específic en aquest camp. Està dissenyat i impartit per experts de reconegut prestigi, amb el suport de la Universitat pionera i referent en formació en ELE.

Acreditació acadèmica

Expert en Ensenyament de l'Espanyol a Nens i Adolescents per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 15 crèdits ECTS.