Executive Program en Direcció de Recursos Humans

Final curs:
08 abril 2017
Horari:

Divendres de 16:30h a 21:30h i dissabte de 9:00h a 14:00h.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Es realitzarà un Professional & Personal Development Path (PDDP) amb la supervisió d'un mentor-coach en sessions individualitzades amb l'ajuda de les principals eines d'avaluació: The Leadership Cercle (TLC), Discovery Insights, etc. per detectar necessitats i millorar habilitats de lideratge.
  • Aprenentatge experiencial basat en workshops, bones pràctiques, activitats outdoor. Un quadre docent d'alt valor amb qui compartir experiències.
  • Procés de mentoring amb un dels professionals del quadre docent que s'asignaran i que ajudaran al participant en el seu projecte profesional de RH.
Presentació

La direcció de Recursos Humans té un paper clau a les empreses, involucrant-se de forma directa en l’estratègia i esdevenint partners de la direcció general en el lideratge corporatiu. Per tant, per assumir nous reptes professionals en aquesta àrea i accelerar la teva carrera, et calen eines que potenciïn el teu rol de líder estratègic en l’organització.

L’Executive Program en Direcció de Recursos Humans de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona t’aportarà eines per adquirir una visió transversal i assumir aquest rol clau. Sota el guiatge dels principals directors de Recursos Humans que impulsen el canvi en les seves empreses, desenvoluparàs una visió innovadora i estratègica dels RH com a àrea que lidera l’organització, alhora que comparteixes experiències amb un grup reduït de participants d’alt potencial procedents de diferents empreses, sectors d’activitat i cultures organitzatives.

Mentre incrementes la xarxa de contactes professionals, desenvoluparàs les habilitats de lideratge a través de workshops específics, potenciant l’autoconeixement mitjançant diferents modalitats d'avaluació (individual i 360º), dins un procés de coaching guiat pels millors experts per perfeccionar el lideratge. A més, es treballa un procés de mentoring individualitzat a càrrec d’un expert en gestió de processos de canvi en les organitzacions que t’ajudarà a desenvolupar les competències i aportar solucions al negoci des de la posició de RH.

rrhh

Acreditació acadèmica

Expert en Executive Program en Direcció de Recursos Humans per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 24 crèdits ECTS.