Expert en Mediació en Art Contemporani

16 juny 2018

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Formació orientada a la crítica i mediació de l’art contemporani.
  • Dins de l’aula, adquiriràs experiència en les últimes tendències actuals en educació artística.
  • Experts de primer nivell t’acompanyaran en les activitats orientades a la pràctica professional.
Presentació

Quin lloc ocupen la crítica i la mediació avui en dia? L’interès que crea l’educació i la mediació en museus i centres artístics, és un fenomen relativament nou. Entendre el centre d’art com un espai educatiu d’intercanvi de coneixement, assigna nous rols tant a l’artista com al propi visitant.

L’Expert en Mediació de l’Art Contemporani t’atorgarà les eines necessàries per conèixer les funcions del crític d’art, les tendències en educació artística i mediació cultural, el paper del comissariat i la construcció de col·leccions com a aspectes decisius del procés artístic. A més, aprofundiràs en el paper del col·leccionista com a impulsor del patrimoni cultural analitzant casos d’estudi de rellevància internacional.

Aquest Expert forma part del Màster en Art Contemporani: Context, Mediació i Gestió, que complementa aquesta formació amb preparació per l’anàlisi i gestió de l’art contemporani.

Acreditació acadèmica

Expert en Mediació en Art Contemporani per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l’Espai Europeu d’Educació Superior i equivalent a 15 crèdits ECTS.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54